2015. augusztus 28., péntek

Kókuszos muffin glutén tej és tojásmentesen

Kókuszos muffin glutén tej és tojásmentesen 



Ugyan megint meleg van, de még kibírható, valami édesre vágytunk az ebéd után, és feltétel volt, hogy gyorsan kész legyen. 

Gondoltam, legyen akkor muffin...na jó de milyen muffin? Legyen kókuszos, mert Betti már sokszor emlegette, hogy milyen finom. 

Mivel nálunk a tojást helyettesíteni kellett, így az ő receptjét nem tudtam átvenni, hanem a grízesemet írtam át picit, viszont az elkészítés módját és és a töltést tőle vettem, innen, itt találjátok Betti kókuszos muffinját. :)

Hozzávalók 9 db muffinhoz: 
  • 125 gramm Mester süteményliszt
  • 85 gramm cukor
  • 70 gramm kókuszreszelék 
  • 5 gr sütőpor
  • fél cs. vaníliás cukor
  • fél mk. szódabikarbóna
Ezeket összekevertem, majd hozzáadtam ezt kikeverve: 
  • 3 ek. olaj (sima napraforgó)
  • 8 ml (nem írtam el!) Burg 10%-os ételecet
  • 200 ml víz 
  • étcsokikockák LIDL Fin carré
Az egészet simára kevertem és muffinkapszlikkal kibélelt muffinsütő-formába kanalaztam a tésztát. 





Egy kanál tészta, a közepébe egy kocka csoki, majd rá még egy kanál tészta. A tetejére étcsokit reszeltem, majd 180 fokra előmelegített sütőben 30 perc alatt megsütöttem. 

Tűpróbával ellenőriztem. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése