2020. július 23., csütörtök

Schar panini

Schar Panini

Ezt a receptet a neten találtam és már nagyon régen lementettem magamnak, ez volt a kiindulási pont, igy készitettem el. Néhány megyjegyzéssel kiegészitettem, nekem igy vált be. 



Saját megjegyzések:

-9 gramm normál budafoki élesztőt használtam
- Kelesztési idő kb 40 perc.
- 200 fokos sütőhőmérséklet.
- 35 perc sütési idő.
- A félidőben visszavettem 190 fokra.
- A méz helyett cukrot tettem, 6 grammot.
- A kiírt 30 gr olaj helyett csak másfél kanállal tettem a,tésztába a többit a dagasztáskor, formázáskor es a lekenéshez használtam fel.
- Kelesztéskor zacskót húztam rá amit nem olajoztam be.
- sütés előtt kevés rizsliszttel megszórtam.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.