2017. január 5., csütörtök

Majonézes krumplisaláta rántott halfilével

Majonézes krumplisaláta rántott halfilével 



Az egyik karácsonyi kedvencünket írom most meg bejegyzésben, legyen meg itt is. Nagyon finom, nem lehet megunni. 

A halat kiengedem (én süllőfilét szoktam venni), leöblítem, megtörlöm és besózom, majd beteszem a hűtőbe egy lezárt dobozban. 

Elkészítem a tartárt: egy kis Univer dobozos majonézt (vagy a nagy dobozos felét) egy tálba nyomom, ehhez teszek 2 doboz (250 grammos darabonként) laktózmentes tejfölt, 1 evőkanál mustárt, kis őrölt fehérborsot és egy 1 tk porcukrot. alaposan kikeverem (kóstolom is közben). Lezárt nagyobb edényben hűtőbe teszem. 

A salátához mindig salátaburgonyát veszek. 
Egy zacskóval szoktam felhasználni egyszerre.
Ezt megpucolom, megmosom és karikára vágom és felteszem egy fél ek. sóval főni. Miután megfőtt leszűröm.

Amíg fő, készítek egy ecetes-cukros levet, alaposan kikeverem hogy a cukor elolvadjon, ebbe 1 nagy fej hagymát vágok bele. (természetesen ezt is pucolom és megmosom) Kb. 5 ek cukor és 5 ek. ecet szükséges bele, de kóstolni szoktam. 
A krumplit ebbe a lébe beáztatom kb. egy órát. De félóra is elég. 
Miután elegett ázott leszűröm és lecsepegtetem. 
A krumplit a hagymával együtt alaposan összekeverem a majonézes tartárral. Jól behűtöm a hűtőben. 

A halat bepanírozom Nagykun rizsliszt, tojás és Mester zsemlemorzsa keverékébe. A szokásos módon kirántom. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.