2014. március 8., szombat

Glutén és tejmentes Nutri-free Pizza

Gluténmentes és tejmentes Nutri-free Pizza

Ma pizza készült nálunk, sonkával növényi sajttal. Mivel csak magamra készítettem negyed adagnyi készült, az alábbi hozzávalókkal:

A tészta a zacskón lévő, semmi változtatás nincs, csak negyedeltem a mennyiségeket:

A tésztához:

  • 125 gramm Nutri-free Mix Per Pizza liszt
  • 92,5 ml langyos víz
  • 2,5 gramm friss Budafoki élesztő + 1 kockacukor
  • 7,5 gramm olívaolaj
  • 2 gramm só


Feltét: 

  • 125 gramm bio paradicsompüré amiben van bazsalikom és oregano, én ezt használtam: DM Alnatura bio paradicsomszósz
  • 2 nagy maréknyi aprított sonka (laktóz és gluténmentes)
  • 2 nagy maréknyi csemegekukorica
  • Violife növényi pizzasajt 


A lisztben elkeverem  a sót, az élesztőt a cukorral a langyos vízben felfuttatom, hozzáadom a liszthez és beleteszem az olívaolajat is. Géppel homogén tésztát dagasztatok majd 2 órát kelesztem letakarva. 

Ezután a sütőt 250 fokra előmelegítem, a sütőformát vagy tepsit kikenem leheletvékonyan olívaolajjal,  a tésztát kinyújtom, megszurkálom villával és 7-9 percre beteszem és elősütöm. Kiveszem lekenem a pürével, ráteszem a sonkát, a kukoricát és ráreszelem a Violife-ot. Visszatolom még 15 percre a sütőbe. A hőfok marad 250 fok. És kész is. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.