2018. február 25., vasárnap

Pita Szafifree fehérkenyér lisztből

Pita Szafifree fehér kenyér lisztből 

Finomságos pitát készítettem Szafi receptje alapján, amit itt találtok :) 



Hozzávalók: 
  • 140 gr Szafi-free fehérkenyér liszt 
  • 20 gr citromlé
  • 3 gr só
  • 170 gr langyos víz 
A vizet meglangyosítottam és hozzáöntöttem a citromlevet. A lisztet és a sót elkevertem. Beleöntöttem a folyadékot és kanállal elkevertem. Nagyon rövid idő alatt egy szép tésztagombócot kaptam. 

Ezt átgömbölygettem kézzel és kb. 5 percet magára hagytam. 
Ezután egy lisztezett lapon átgörgettem majd 3 részre osztottam, gömbölyűre formáztam és kézzel kilapítottam. kb. 12 cm lapos körökre. 


Sütőpapíros tepsire tettem, étolajjal lekentem és 220 fokra előmelegített sütőbe tettem, és alsó-felső sütéssel  25 percet sütöttem.



Hagytam hűlni, ez fontos, teljesen ki kell hűlnie, majd felvágtam és megtöltöttem :) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.