2020. július 23., csütörtök

Minipizza Schar Mix B lisztből

Minipizza Schar Mix B lisztből

Régen nem szerettem a Schar Mix B-t mert olyan összetevőt tartalmazott, amitől fájt a hasam. Kb. két éve azonban már más az összetétele, és ez már nem okoz gondot, ezért gyakran használom a terméket. 

Az alábbi kis pizzák is ebből készültek. 

Hozzávalók 6 db kb 12 cm átmérőjű minipizzához:

- 300 gr Schar Mix B liszt
- 270 ml kézmeleg víz
- 8 gr budafoki élesztő
- 5 gr cukor
- 1 ek olaj
- 5 gr só.
A lisztet a sóval elkevertem, a vizbe beletettem a cukrot és az élesztőt, és felfuttattam. Hozzáöntöttem a liszthez, kikeverte a gép, hozzátettem az olajat is és még kevert rajta a gép párat. Enyhén olajos nyújtólapra tettem, átgyúrtam és 6 gombócra osztottam. Kézzel széthúzkodtam és sütőpapiros tepsire tettem. Addig kelt amig a feltétet előkészítettem. Lekentem a szósszal, tettem rá apróra vágott sonkát, kukoricát és reszelt sajtot. 180 fokon 25 perc alatt készre sütöttem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.