2013. november 18., hétfő

Gluténmentes pékáru Nutri Free Mix Per Pane lisztből

Gluténmentes Pékáru Nutri Free Mix Per Pane lisztből 


Ez megint egy finom gluténmentes pékáru receptje. A liszt nagyon jól működik, egészen "búzás". Formázható, jó vele dolgozni. A zsemléket a  zacskón lévő recept alapján készítettem el. 

Hozzávalók

  • 500 gramm Nutri Free Mix per Pane kenyérliszt
  • 400 ml langyos víz 
  • 15 gramm friss Budafoki élesztő
  • 1 teáskanál só
  • 20 gramm olaj (én kukoricaolajat használtam)
A lisztben elkevertem a sót, az élesztőt egy kockacukorral a langyos vízben felfuttattam, hozzáadtam az élesztős vizet majd az olajat és bedagasztattam a tésztát a robotgéppel. 
Miután egynemű tésztát kaptam olajos kézzel zsemléket és bagetteket formáztam, sütőlapra fektettem és egy órán át kelesztettem. Ezután lekentem olajjal, bevágtam és 200 fokra előmelegített sütőben addig sütöttem míg szép színt kapott a tetejük. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.