2018. február 25., vasárnap

Túrós Szafifree pogácsa

Szafifree túrós pogácsa


Sokáig szemeztem ezzel a pogácsával, aztán egyik hétvégén meg is csináltam.
Mindent úgy, ahogy a receptben le van írva, csak Betti tanácsára kevés sajtot is tettem bele :) 

Hozzávalók: 

150 gramm Szafifree expressz lisztkeverék, vagy Szafifree fehérkenyér lisztkeverék
100 gramm laktózmentes túró 
40 gramm laktózmentes sajt
130 gr meleg víz
5 gr só
20 gr citromlé

A lisztben a túrót sajtot, sót elkevertem, majd a citromleves vizet hozzáadtam és kézzel összegyúrtam. 

Hagytam állni, majd lisztezett lapon kinyújtottam ujjnyi vastagra, bevágtam a tetejét és kiszaggattam. 
A tetejét kevés lm joghurttal lekentem. 
Magokkal és reszelt sajttal szórtam a tetejüket. 
Kicsit én túlnyújtottam....de legközelebb szebbek lesznek :D 



180 fok, alsó felső sütés kb. 30 perc. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.