2018. február 25., vasárnap

Tigrismuffin Piaceri Mediterranei lisztből glutén és tejmentesen

Tigrismuffin Piaceri Mediterranei lisztből glutén és tejmentesen





Nagyon finom muffint sütöttem ebből az univerzális lisztkeverékből :) a fiaimnak is nagyon ízlett.
Másnapra eldugtam két darabot...semmi állagváltozás. :) :) szuper puha és finom :) 

Hozzávalók 12 darabhoz: 

30 dkg liszt, ebből 200 gr Piaceri Mediterranei lisztkeverék és 100 gr Nagykun rizsliszt
3 db M-es méretű tojás
150 gr porcukor
100 gramm Liga vagy laktózmentes Rama
1,25 dl Joya mandulás rizstej (apránként adagoltam)
1 vaníliáscukor
1 csomag sütőpor  (én nem tettem bele mindet csak kb a kétharmadát)
1 citrom reszelt héja
csipet só
1 ek.Tutti eredeti holland kakaópor

A porcukrot a tojásokkal és szobahőmérsékletű Rama-val habosra kevertem. 
A liszthez adtam a többi száraz hozzávalót. A tojásos keveréket és a liszteset összekevertem majd apránként a rizstejet is hozzáadtam. Sűrű kevert tésztát kell kapnunk. 
A tészta kétharmadát muffinkapszlikba adagoltam, kb. 2 kanál megy egy formába. A maradék tésztához hozzáadtam a kakaóport és egy kevés vizet és kikevertem. Ezt a barna tésztát a tetejükre halmoztam. 1-1 kanállal került rá. 

175 fokra előmelegített sütőben 30 percet sütöttem. Tűpróbával ellenőriztem. 
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.