2014. február 2., vasárnap

Magkeverékes Nutri-free vágott zsemle

Magkeverékes Nutri-free vágott zsemle

Hogy egy kis változatosság is legyen, most más lisztből készítettem a zsemlét és őrölt magkeveréket adtam a tésztához.




Hozzávalók:

  • 240 gramm Nutri-Free Mix Per Pane gluténmentes kenyérliszt
  • 1 evőkanál burgonyapehely
  • 14 gramm őrölt magkeverék ( én tökmagot, és napraforgómagot daráltam le)
  • 2 evőkanál kukoricaolaj
  • 10 gramm friss Budafoki élesztő
  • 2 kockacukor
  • 4 gramm só
  • 220 ml víz
A vízben felfuttattam a cukorral az élesztőt, addig bekevertem a száraz hozzávalókat, ezután hozzáöntöttem az élesztőt, majd hozzáadtam a kukoricaolajat és tésztát dagasztattam a géppel. Formáztam a tésztát, a bagettsütő rácson fél órát keltek meleg helyen, majd bevágtam a tetejüket, lekentem olajos ecsettel, rászórtam magokat és 200 fokra előmelegített sütőben pirosra sütöttem őket (kb. 30 perc kellett neki ). A sütő aljába természetesen most is tettem némi vizet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.