2014. február 1., szombat

A legfinomabb kifli Szemitől

A legfinomabb kifli Szemitől

Már sokszor elkészítettem ezt a kiflit de talán pont ezért sosem fotóztam...elkészült megettük. Most a napokban Szemi megint feltette az F-betűs közösségi oldalon, így megint meg is sütöttem de most nem felejtettem el fotózni :-) 

Én annyiban módosítottam a recepten, mivel ha búzalisztből sütök tönkölyt használok, hogy kevesebb lisztet tettem bele, és picivel több folyadékot. A liszt 55 dkg volt, a folyadék csak löttyintésnyivel több. 

Félidőben a tetejét megszórtam magokkal és sajttal, nagyon finom, a héja ropog, belül puha. Csak nekem nem olyan fényes mint az eredeti...:-) és nincs olyan szép formája sem :-) de majd alakul. Ajánlom kipróbálásra :-)


Itt található a recept: Szemi tuti kiflije




1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek, semmi gond nincs a formájukkal! :)
    Nem tudom viszont, hogy miért nem fényesek.. talán másfajta a liszt..
    Köszönöm a linket! :)

    A bloghoz pedig gratulálok, nagyon jó dolgokat csinálsz!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.