2016. december 15., csütörtök

Csokoládés mézes keksz gluténmentesen

Csokoládés mézes keksz gluténmentesen 



Nemrégiben pakoltam a szekrényben, ott, ahol a sütőformákat tartom, és a kezembe akadt egy mézi figurás csokilapos formázó. Gondoltam, akkor teszek vele egy próbát. 

Sütöttem hozzá egy kekszet, tej tojás gluténmentesen, melynek a receptjét ezen a linken találjátok. 

Ezenkívül még egy tábla jó minőségű étcsokoládéra volt szükség, amit mikroban megolvasztottam, és egy csepp étolajat kevertem hozzá.

A felolvasztott csokit a mintázóba adagoltam (kiskanállal) majd a hűtőbe tettem kb. egy órára. 

Óvatosan kifordítottam a szilikon formából és a kilógó széleket levágtam. 




A maradék csokit kicsit megmelegítettem és két két pöttyöt tettem a kekszekre majd ráhelyeztem a csokilapot. 

Kész is. :) 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.