2018. január 26., péntek

Gluténmentes Nutri-farmo kenyér 2. Alias "Szörnyecske"


Gluténmentes Nutri-Farmo kenyér 2. Alias "Szörnyecske"


Nos, ő itt Szörnyecske, az én kenyerem. 



Bundáskenyérre vágytam, így nekiálltam sütni, minden mindegy alapon, gondoltam úgyis bundáskenyérként végzi, ha nem lesz olyan jó, az sem baj. 
Hát ehhez képest elég jól sikerült. :D :D azt hittem kimászik a sütőből. :) 

A Nutri-Farmo kenyerem receptje volt az alap, de méricskélés közben verset tanultunk a gyerkőccel így kicsit elnéztem a kottát a folyadéknál. Aztán a bontott Nutri sem volt annyi amennyi kellett volna, így borítottam bele más bontott lisztből.
➡️300 g liszt ebből 50 gr Farmo Lp Low Protein, 35 gr nutrifree pasta fresca és 215 gr NF mix per pane.
➡️1 ek burgipehely
➡️13 gr budafoki élesztő kevés cukorral
➡️290-300 ml kézmeleg víz
➡️ 1 tk só
➡️ másfél ek olaj


Az élesztőt felfutattam; a gép kikeverte az összekevert szárazanyaggal az élesztős folyadékot. Az olajat a dagasztás végén adtam hozzá. 

Kikent rizslisztezett formába tettem, (a forma feléig ér a tészta kb.) a tetejét vizes kanállal elsimítottam, bevágtam (na azt kb. feleslegesen :D) és 30 fokos sütőben 1 órát kelesztettem.


Utána lekentem olajjal leszórtam rizsliszttel és 190 fokon megsütöttem. A sütő mikor eléri a kívánt hőmérsékletet, onnan számolva kb 45 perc a sütési idő.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.