2018. május 10., csütörtök

Orgran tojásmentes kókuszkocka

Orgran tojásmentes kókuszkocka 
(glutén és tejmentes is) 


Lehetőségem nyílt nemrégiben kipróbálni az Orgran egyik új, vaníliás süteményporát. 
Aki követi az Instagram oldalamat (https://www.instagram.com/malenakonyhaja_glutenfreefoods/ )tudja, hogy viszonylag sűrűn előforduló sütemény nálunk az a bizonyos kókuszkocka, méghozzá azért mert a fiaim nagy kedvence és a férjem is szereti...és én csak olyat sütök amit ők is szívesen megesznek, viszont én sem maradok ki a sütizésből. 
 
Most viszont nem a megszokott készült, hanem egy glutén-tej-tojásmentes verzió, ami grátiszban még olajosmagot sem tartalmaz. (Van a blogon egy nagyon finom, glutén-tej-tojásmentes verzió, de sajnos sokan nem ehetitek a mandulát sem, és abban pedig az van....de ebben nincs.


A napokban több üzenetet is kaptam, amiben "világos tésztás" tojásmentes piskótát szeretnétek készíteni. Ez adta a mai süti ötletét.


Az Orgran Vanilla Cake Mix keverékéből készült, Orgran tojáshelyettesítővel, mindent a csomagoláson lévő leírás szerint csináltam. 


Eszméletlen finom és puha, estére sem keményedett meg pedig szándékosan kinthagytam...és le sem takartam. 
Nem túl magas, de a tojásmentes tészták általában nem azok....és a hagyományos mézestésztás kókuszkocka állaga van. 
Ajánlom mindenkinek kipróbálásra  
Kiváló tortaalap, muffintészta, kevert tészta, gyümölcskenyér készíthető belőle 
Próbáljátok ki Ti is!
Én most tepsiben sütöttem, 20x20-as kisméretűben.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.