2018. május 12., szombat

Szafifree pizzás csavart és csiga

Szafifree pizzás csavart és csiga


A kedvenc vegán pita és bagett recept alapján készítettem ezeket a pizzás csigákat és csavartakat.
Nagyon finom, nem lehet abbahagyni....már el kellett dugnom magam elől. 

Hozzávalók: 

340 gr kézmeleg víz
40 gr citromlé
280 gr Szafifree fehér kenyér liszt
4 gr só
DM üveges bio paradicsom, vagy más otthon fellelhető gm paradicsomszósz

A tésztához a vizet és a citromlevet elkevertem, a sót és a lisztet is. Összevegyítettem és összegyúrtam. Hagytam állni 5 percet majd vékonyra nyújtottam egy szilikonos nyújtólapon. Lekentem a szósszal majd felcsavartam, ahogy a kakaóscsigát szoktam. A csavartakhoz a tészta negyedét tettem félre. 
Félbehajtottam a lekent tésztát és megcsavartam. 

Sütőpapíros tepsibe tettem, lekentem még egyszer paradicsommal és 200 fokos sütőben 30 percet sütöttem középső rácson.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.