2018. május 10., csütörtök

Epres gyümölcstorta

Epres gyümölcstorta


Kapható már finom eper, akár import akár hazai :) mindegy, mert mindegyik finom :) 
Én is vettem és készítettem egy finom gyümölcstortát, aminek az alapja egy 3 tojásos gluténmentes piskóta tészta.

Hozzávalók: 

  • 3 db L méretű tojás szétválasztva
  • 3 kanál cukor
  • 3 kanál Nutri-free mix per dolci gluténmentes lisztkeverék 
A tojásfehérjét felvertem a cukorral. A sárgáját elkavartam. Amikor kemény volt a tojásfehérje, hozzáadtam a sárgáját és óvatosan fakanállal elkevertem. Ezután a lisztet is fakanállal belekevertem. Egy 26 cm-es kivajazott, és rizslisztezett formába öntöttem a masszát és elsimítottam. 175 fokos sütőben sütöttem meg középső (2) rácson. Sütési időt pontosat nem tudok írni mert nem mértem de körülbelül 20 perc. Tűpróbát érdemes csinálni. 

Miután megsült kiborítottam egy sütőpapírra. Az alja lesz a teteje. 

Elkészítettem a pudingot, ennek a hozzávalói: 


  • 4 dl Joya mandulás rizstej
  • 1 csomag vaníliapuding
  • 3 kanál cukor 
A hagyományos módon pudingot főztem belőle, majd folyamatosan kevergetve langyosra hűtöttem. 
A pudingot ráöntöttem a megsült piskótára, elsimítottam majd rápakoltam az epret. 
Ezután tettem rá Haas tortazselét, amit a leírás szerint készítettem el.
Tálalásig tortafedővel letakarva a hűtőben tartottam. 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.