2018. június 27., szerda

Mimen palacsinta

Mimen palacsinta


A napokban alkalmam nyílt kipróbálni a Mimen palacsintaport, amiből szuper tej tojás és gluténmentes palacsintát lehet sütni.

Semmi más nem kell hozzá, csak víz. 
Én a zacskón lévő receptet használtam annyi módosítással, hogy kb. 1 dl-el több vizet vett fel nekem. 

Hozzávalók:

200 gr Mimen palacsintapor
350 ml víz (no ez lett nekem több, de apránként adagoljátok). 

Kevés olaj a serpenyő kikenéséhez. Én minden palacsinta sütése előtt kikenem kevés olajjal, így garantáltan nem ragad le. 

Ennyi, ami kell hozzá, semmi más. Illetve egy tál amiben kikeverjük és egy merőkanál plusz a serpenyő. 

Nekem ebből a mennyiségből 14 db palacsintám lett.

Próbáljátok ki nagyon finom, a kisebbik fiam imádja, azt mondta soha másból ne süssem csak ebből. :) 















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.