2014. szeptember 22., hétfő

Diós linzer glutén tej és tojás nélkül

Diós linzer glutén, tej és tojás nélkül


Van egy nagyon finom diós linzerem, az eredeti búzás változat mindig nagy sikert arat, itt megtalálható.

A lisztet egyszerűen behelyettesítettem gluténmentes lisztkeverékkel, kicsit kevesebb növényi zsiradékot adtam hozzá, és kész lett a mindenmentes változat. 

Hozzávalók 30 db kész linzerhez 

  • 300 gramm Nutri-free Mix Per Dolci süteményliszt
  • 200 gramm darált dió
  • 140 gramm porcukor (ez lehet picit kevesebb is, ízlés szerint)
  • 160 gramm Vitador növényi margarin 
töltéshez: málnalekvár vagy  baracklekvár

Begyúrtam, majd mikor egynemű lett a tészta, a hűtőben egy órát pihentettem, ezután a szokásos módon nyújtottam, szaggattam, és 180 fokos sütőben 12 perc alatt készre sütöttem a linzerkarikákat. 

Lekvárral megtöltöttem összeragasztottam és készen is voltak.




Sütéseimhez a gluténmentes alapanyagokat az Egészségmarket biztosítja!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.