2014. szeptember 6., szombat

Isler glutén tej és tojásmentesen

Isler glutén tej és tojásmentesen 

Ma islert készítettem, a tésztája ugyanaz, mint a linzernek, csak a csokimáz kerül még rá, amit úgy készítettem el, hogy 6 kanál vizet 6 kanál cukorral felforraltam, majd hozzáadtam 4 evőkanál Tutti holland kakaóport, felforraltam simára kevertem kis lángon, majd egy mokkáskanál Liga margarint kevertem még bele, és kész is volt. A kész sütiket ezzel a mázzal kentem le. 





Hozzávalók a tésztához: 
A csokimáz hozzávalói fentebb. 




A lisztet a mandulával, a porcukorral, a citromhéjjal, vaníliáscukorral és a sütőporral alaposan elkevertem, hozzáadtam a kockára vágott margarint, robotgéppel elkezdtem dagasztatni, majd hozzáadtam a tojáspótlót is. Mikor szép egynemű tésztát kaptam, leállítottam  Mrs. Bosch-t és kézzel gombócot formáztam a tésztából. Ezután 1 órára hűtőbe tettem. 
Egy óra elteltével a tésztagombócot lisztezett nyújtólapon rizslisztezett nyújtófával kinyújtottam, kiszaggattam és sütőpapíros tepsibe helyeztem. 180 fokra előmelegített sütőben 10-12 perc alatt készre sülnek. Akkor jó mikor azt gondolom hogy még sülhetne...nem kell tovább sütni. Picit színesedik már a széle, akkor tökéletes. Hagyom kihűlni, majd a lekvárral összeragasztok két sütidarabot. 

Ezután lekenem a csokimázzal majd dobozba teszem és hagyom megszilárdulni rajta. 





Sütéseimhez a gluténmentes alapanyagokat az Egészség Market biztosítja!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.