2014. szeptember 25., csütörtök

Glutén tej és tojásmentes brownie - gyorsan

Glutén tej és tojásmentes brownie - gyorsan


Kissé rendhagyó poszt lesz ez, mert kész süteményporból készült a süti. 

Pár hete beszélgettünk egy FB csoportban egy poszt alatt, arról írtunk, hogy a Spar Free From termékcsaládnak Ausztriában kapható egy Brownie sütipor nevű terméke. Magyar feliratos is, ergo itthon is forgalomban lehetne, de sajnos egy ideje már nem találtam. Régen sütöttem belőle, kiváló alap lehet csokis sütiknél, akinek nincs kedve, vagy akár ideje sokat bíbelődni a sütéssel. 

További előnye, hogy tej tojásmentes diétában is szuper, 2 teáskanál szentjánoskenyérmaglisztet kell hozzáadni (Müllerben kapható, de ha nincsen, sima sütiliszt is megfelelő, régen én is úgy csináltam) és kell hozzá 80 gramm zsiradék (a dobozra több van írva de ennyi elég) és kb. másfél-két dl mandulás rizstej, nálam kb. 180 ml ment bele, akkor már jó állagú a tészta. 

Tegnap csengetett a postás, és hozott egy kis csomagot, meg voltam lepve, hiszen nem vártam semmit. Aztán a feladója láttán még jobban meglepődtem, és ami benne volt, hát az volt az igazi meglepetés. Még egyszer nagyon köszönöm Áginak! Egy tündér vagy, gyorsan meg is sütöttem, hogy megmutathassam, anno amikor egyszer kipróbáltam, vendégeink voltak és olyan gyorsan elfogyott, hogy fényképezni sem volt idő. Aki Ausztriában jár és találkozik a dobozzal, ne hagyja ott. 

Áginak pedig mégegyszer ezer köszönet, és itt szeretném megragadni az alkalmat hogy a blogját is ajánljam nektek, mert Ági rengeteg finomságot süt gluténmentesen. Itt találjátok az elérhetőségét:  http://agisglutenfreekitchen.blogspot.hu/


És itt pedig a brownie: 







2 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz lett, Marika! :-) Örülök, hogy sikerült egy kicsit meglepenem Téged és végre Te is falatozhattál ebből a finomságból! :) Nagyon egyetértek Veled, aki látja valahol ezt a terméket, feltétlen próbálja ki, igazán megéri!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.