2017. március 13., hétfő

Diós muffin gluténmentesen

Diós muffin gluténmentesen 


Volt még dió a fagyasztóban ezért valamilyen diós sütit szerettem volna sütni. 
A fiaimat ha megkérdezem mi legyen, vagy a kókuszkockát, vagy a muffint mondják. Így lett diós muffin. 

A kisebbik fiam focirajongó, a színekből kitalálható melyik a kedvenc magyar csapata :) A múlt hétvégén vásároltuk együtt ezt a muffinpapírt, muszáj volt használni :) 

A recepten nem sokat gondolkoztam, a tejfölös piskótára esett a választásom
Betti, a recept szerzője említette ugyanis, hogy készítette már dióval is és úgy is tökéletes :) 

Kicsit variáltam mivel több lett a szárazanyag, így a tejföl mennyiségén is módosítottam. 

Hozzávalók: 
  • 3 db L-es tojás
  • 20 dkg cukor
  • 9 gramm sütőpor
  • 30 dkg Nutri-free Mix Per Dolci süteményliszt (most 150 gramm Nutri és 150 gr Nagykun rizsliszt ment bele) 
  • 190 gr laktózmentes tejföl (én az Aldi-s tejfölt használom) 
  • 5 dkg darált dió

A tojásokat a cukorral habosra kevertem, hozzáadtam a tejfölt, aztán a sütőporos, darált diós lisztet. Simára kevertem, és egy 12 lyukas muffinformába adagoltam a tésztát. Nagyjából két és fél evőkanálnyi megy bele egy lyukba. 

180 fokos sütőben középső rácson 30 percet sült. Nagyon finom lett :) 




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.