2020. július 23., csütörtök

Almás-diós kevert süti


Almás-diós kevert süti

Hozzávalók és elkészítés:

- 1 nagy alma kockákra vágva
- dióbél apróra vágva
- baracklekvár
Ezt készítettem ki először és félretettem.

- 4 tojás
- 20 dkg szobahőmérsékletű puha vaj, tejérzékenyeknek margarin
- 18 dkg cukor
- 12 gr /1 cs/ vaníliás cukor
Ezt alaposan kikevertem.

- 25 dkg rizsliszt
- fél tasak, tehát 6 gr sütőpor
- késhegynyi szódabikarbóna
- 1 mk. Lucullus mézes fűszerkeverék, ha nincs elég fahéj és gyömbér is.
Ezeket összeöntöttem és elkevertem, hozzáadtam a tojás is vajas keveréket is és kikevertem. Egy fél bio citrom levét belenyomtam.
25x25-ös tepsibe sütőpapirt tettem és belekanalaztam a masszát. Nem folyós, kicsit sűrű. Ilyennek kell lennie.

Az almakockákat belenyomtam, rádobáltam a diót, és kanállal kis lekvárkupacokat a tetejükre.

180 fokos sütőben középső rácson 50 percet sütöttem. Nem írtam el, az eredeti recept is így írja,és tényleg ennyi kellett neki.
Bármilyen más gyümölcsből is elkészíthető.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.