2014. október 24., péntek

Kifli gluténmentesen

Kifli gluténmentesen 

Finom székelykáposzta volt ma ebédre és én kenyér helyett kiflire vágytam, hogy azzal tunkolhassam ki a tányérból a szaftot. A sima NF kenyértésztából sütöttem meg.

Hozzávalók 6 kiflihez:


Az élesztőt a szokásos módon kézmeleg vízben, a cukorral felfuttattam. Kimértem a szárazanyagot és összekevertem, beleöntöttem az élesztőt, majd a robotgépet beindítottam, közben hozzáadtam az olajat is, mikor elvált az edény falától, enyhén rizslisztes nyújtólapra borítottam.
Kör alakúra nyújtottam, hat részre vágtam, nagyon vékonyan leolajoztam, és a szélesebbik végétől szorosan feltekertem, meghajtottam, sütőpapíros tepsire tettem. 
1 órát kelt 40 fokos sütőben, majd leolajoztam, és 185 fokon 30 perc alatt megsütöttem. 

Jó étvágyat! 






Sütéseimhez a  gluténmentes alapanyagokat az Egészség Market biztosítja!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.