2017. január 25., szerda

Grízes tészta

Grízes tészta




Évek óta nem ettem grízes tésztát, pontosan 3 és fél éve...de az az igazság nem is tudom miért. Hiszen rizsdarából is nagyon jó pirított grízt lehet készíteni.

A receptet természetesen Bettitől vettem. :)  de több vizet igényelt nekem a dara. 

Hozzávalók: 

  • étolaj
  • 2 dl Naturbit rizsdara
  • 2 dl víz (na én 2,5 dl-t tuti tettem bele) :) 
  • Cornito szélesmetélt tészta
  • porcukor 
  • baracklekvár
Az étolajat egy magas falú serpenyőben megforrósítom, beleteszem a rizsdarát, és közepes lángon, sűrűn kevergetve lepirítom. Addig pirítom míg szép barnás színt kap. Akkor ráöntöm a vizet (óvatosan mert forró gőz csap fel)  elkeverem és lefedve félreteszem kb. fél órára. 

Addig kifőzöm és leszűröm a tésztát. 
Összekeverem a darával, majd lekvárral és porcukorral tálalom. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.