2014. április 24., csütörtök

Töltött gombafejek

Töltött gombafejek

Egy nagyon egyszerű és könnyen elkészíthető ételt hoztam. 

Természetesen tojás tej és gluténmentes J


Hozzávalók:
  • ·         4 db nagy tölteni való gombafej megtisztítva megmosva
  • ·        
  • ·         1 egész paprika apróra vágva
  • ·         2 db paradicsom apróra vágva
  • ·         kicsi bazsalikom
  • ·         bacon szalonna csíkozva
  • ·         1 fej hagyma kockára vágva
  • ·         2 gerezd fokhagyma
  • ·         5-6 db krumpli negyedelve, félig főzve
  • ·         Violife növényi sajt
  • ·         némi apróra vágott gomba


A gombákat előkészítettem, gyengén besóztam, majd tepsibe helyeztem alá vizet és kicsi olajat öntöttem. 






Megtöltöttem a fokhagyma-hagyma-paradicsom-paprika keverékével, a tetejére bacont szórtam. A tepsibe a gombák köré tettem a krumplit és a maradék tölteléket, plusz bacont,  és az apróra vágott gombát….az egészet lefedtem és betettem a  sütőbe 200 fokra. 20 perc múlva levettem a fóliát, hagytam sülni, majd mikor már puha volt minden, a gombák tetejére ráreszeltem a Violife-ot, és készre sütöttem. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.