2014. július 16., szerda

Gyümölcstorta tej tojás és gluténmentesen

Gyümölcstorta tej tojás és gluténmentesen 

Tortát sütöttem, gyümölcstortát....nem is tudom miért hagytam ki ezt idáig, még sosem csináltam, és annyira pofon egyszerű. 
Az alapja normál esetben egy 3-4 tojásos piskóta lenne, de nálam ez tiltott, így a kedvenc almás-diós muffinom tésztáját kevertem be, itt találjátok: DIÓS MUFFIN

Hozzávalók: 
  • dupla adag diós muffin tészta (a linken megadott)
  • 1 csomag dr. Oetker vaníliapuding + 3 kanál cukor
  • 4 dl Joya mandulás rizstej
  • 5 db kopaszbarack
  • 1 marék ribizli
  • 1 csomag Aldi-Bella színtelen tortazselé + 2 dl víz


Elkészítés után a tésztát egy - margarinnal és rizsliszttel  kikent - 26 cm-es gyümölcstorta formába öntöttem és 180 fokos sütőben kb. 30 perc alatt készre sütöttem. Kivettem és hagytam hűlni majd megfordítottam és kivettem a formából, az alja lesz a teteje, ott van a mélyedés a pudingnak, ezután megmostam meghámoztam és cikkekre vágtam 5 db kopaszbarackot, megmostam egy marék ribizlit és félretettem (bármilyen gyümölcs jó ami van otthon, befőtt is...)  majd felfőztem egy dr. oetker vaníliapudingot, 4 dl Joya mandulás rizstejjel, 3 kanál cukorral, és melegen (!) rásimítottam a piskótára. Ráhelyeztem a gyümölcsöket, majd 2 dl vízzel felfőztem a színtelen tortazselét. Melegen rákanalaztam majd rögtön betettem a sütit a hűtőbe letakarva. Tálalásig tartsuk hűtőben :-)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.