2016. február 19., péntek

Meggyleves glutén és tejmentesen

Meggyleves glutén és tejmentesen



Annyira szomorú esős idő van kint, hangulatjavítóként készítettem egy kis meggylevest a kisebbik fiam kérésére :)

Nagyon hamar készen van és nagyon finom :) 

Hozzávalók:

  • 50 dkg magozott meggy
  • másfél liter folyadék (meggylé és almalé vegyesen)
  • 3 ek cukor
  • 1 cs. vaníliáscukor
  • 1 biocitrom reszelt héja
  • őrölt fahéj
  • 2 dl Joya mandulás rizstej
  • 1 csomag pudingpor
  • Soyatoo rizstejszínhab
A meggyet a meggylével és az almalével feltettem főni, hozzáadtam a cukrot, vaníliáscukrot, citromhéjat és a fahéjat. Forrástól számítva 10 percet főztem.
A tejben elkevertem a pudingport, a lángot felvettem és beleöntöttem folytonos keverés mellett. Újraforrástól számítva még 10 percet főtt. 
A tetejét Soyatoo rizshabbal díszítettem.
Jó étvágyat! :) 




A gluténmentes alapanyagokat az Egészségmarket biztosítja! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.