2016. február 12., péntek

Töltött kifli gluténmentesen

Töltött kifli gluténmentesen 






Az egyik kedvenc kiflimet sütöttem ma, de nem csak szimplán, hanem most kis töltelék is került bele :) 

Hozzávalók 8 kiflihez:


  • 250 gramm Nutri-Free Mix Per Pane kenyérliszt 
  • 1 púpos ek. Farmo LP  Low protein liszt 
  • 3 gr só
  • 2 ek étolaj
  • 2 ek. burgonyapehely 
  • 230 +10 ml víz 
  • 13 gr friss Budafoki élesztő
  • kevés cukor 
A töltelékhez: 
  • csabai szalámi
  • laktózmentes "háromszög" medve sajt

Elkészítés: 

Az élesztőt a szokásos módon 230-235 ml kézmeleg vízben, a cukorral felfuttattam. Kimértem a szárazanyagot és összekevertem, beleöntöttem az élesztőt, majd a robotgépet beindítottam. Nekem kellett hozzá az a minimális plusz víz még a dagasztás során, de ezzel óvatosan, nem biztos, hogy mindig felveszi a tészta. Közben hozzáadtam az olajat is, mikor elvált az edény falától, egy edénybe tettem a tésztagombócot és kb. 40 percet letakarva a konyhapulton (napos helyen) kelesztettem. 





Mikor megkelt a tésztám, egy enyhén rizslisztes nyújtólapra borítottam.Kicsit ragadós de formázható tésztát kaptam. 

Kör alakúra nyújtottam, 8 részre vágtam, a szélesebbik végeken középtájon bevágtam a cikkeket és tettem rá csabai szalámit, plusz egy-egy csík medvesajtot.  A szélesebbik végétől indulva szorosan feltekertem, meghajtottam, sütőpapíros tepsire tettem. 







Leolajoztam, és 185 fokos sütőben 35 perc alatt készre sütöttem. :) 

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.