2017. május 1., hétfő

Palacsinta glutén és tejmentesen

Palacsinta glutén és tejmentesen


A minap válogattam a lementett receptek között és megtaláltam Rékától a Schar Mix It lisztből készített palacsintáját. MÁr rég szerettem volna elkészíteni, de valahogy mindig kimaradt. Mostmár Gergőm is ehet tojást, így már ez sem akadályozott meg benne, neki is álltam. 
Réka receptje volt a kiindulási alap és azt módosítottam hogy tejmentes is legyen és én plusz ízesítést is tettem bele. 
Ahogy Réka is írta, neki is több folyadékot vett fel, mint ahogy eredetileg írja a recept, nekem is többet kellett hozzá adni, én féladagot készítettem, ezt teszem most közzé, a módosított folyadékkal. 

Hozzávalók:

  • 25 dkg Schar Mix It liszt
  • 2 ek cukor
  • csipet só
  • fél cs. vaníliás cukor
  • reszelt citromhéj 
  • 2 db L-es méretű tojás 
  • 3,5 dl szénsavas ásványvíz
  • 3,5 dl Joya mandulás rizstej
  • 2 ek olaj
A tojásokat a tejjel és a vízzel valamint az olajjal kikevertem és apránként hozzáadtam az egyéb szárazanyaggal elkevert lisztet is. Egy habverő segítségével alaposan kikevertem. 

Teflon serpenyőbe pici olajat tettem és egyenként kisütöttem a palacsintákat közepes lángon. 


Ízlés szerint tölthető, én kakaóval és saját készítésű házi baracklekvárral töltöttem, Gergőnek pedig kis nutellával :) 











Jó étvágyat! 

Mini verzió:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.