2016. július 26., kedd

Szafi-free élesztőmentes kifli

Szafi-free élesztőmentes kifli



A kenyér és a zsemle után természetesen a kifli sem maradhatott ki :) Nagyon szeretem ezt a lisztkeveréket, mert a belőle készült pékáru kiadós, sokáig puha marad és tényleg ropogós a héja :) 

Hozzávalók 8 db kiflihez:
  • 270 gr SZafi-free ropogós kérgű házikenyér lisztkeverék
  • 4,5 gr só
  • 40 gr friss citromlé
  • 300 gr langyos víz 
A langyos vízben elkevertem a sót és a citromlevet, majd hozzáadtam a kimért liszthez, elkevertem majd kézzel begyúrtam. Hagytam állni 5 percet, enyhén lisztes lapon átgyúrtam majd kinyújtottam kör alakúra. 
8 részre vágtam, egyenként a cikkeken még nyújtottam egyet és a képen látható módon felcsavartam. 



Lekentem kókuszolajjal és sütőpapíros tepsire tettem. 
200 fokos sütőben 50 percet sütöttem. 
Belül is tökéletes :) 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.