2016. augusztus 16., kedd

Brownie

Brownie gluténmentesen 2.
(tej tojás gluténmentes)


A jól bevált Mester sütilisztes tej tojás és gluténmentes tésztából készítettem el ezt a gyors és nagyon-nagyon finom sütit lakásátalakítás közben :) 

Hozzávalók: 

150 gramm cukor - 
5 ek. gluténmentes kakaópor 
250 gramm Mester Süteményliszt
1 csomag sütőpor (az egészet nem tettem bele csak kb. a 3/4-ét)
1 csomag van. cukor 
1 mk. szódabikarbóna 
6 evőkanál kukorica vagy napraforgó olaj
2 evőkanál ecet (almaecet is jó) 10!%-os 
250-270 ml víz (általában a 270 ml belemegy) 

A szárazanyagokat összekevertem, majd a kimért nedves hozzávalókat is és elegyítettem a kettőt, habverővel simára kevertem és ment is a sütőpapíros formába. 180 fokon 30 percig sütöm. Tűpróbával ellenőriztem. 

A tetejére csokimázt főztem fel. 
6 kanál víz, 6 kanál cukor, ezt összeforraltam. Majd beletettem 5 csapott ek. kakaóport, simára kevertem és hozzáadtam 5 dkg LIGA-t. Ha nem fontos a tejmentesség, akkor mehet helyette lm vaj is. 

Fagyival tálaltam. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.