2017. február 14., kedd

Tigrismuffin glutén és tejmentesen

Tigrismuffin glutén- és tejmentesen 



A múltkori csokicseppes muffint variáltam tovább, immár kakaós "tigrisverzióban" készült. :) Most Mester süteménylisztből. 

Hozzávalók 12 db muffinhoz: 
  • 300 gramm Mester süteményliszt  (úgy is nagyon finom, hogy 230 Mester sütiliszt és 70 gr mester palacsintatészta liszt) 
  • 160 g Liga vagy lm diétában lm vaj (Aldi) 
  • 150 ml Joya mandulás rizstej
  • 4 db M-es tojás 
  • 20 dkg cukor
  • 8 gr sütőpor
A kakaós részhez:
  • 3 ek. (csapott) Tutti holland kakaópor
  • 10 ml Joya mandulás rizstej vagy víz

A szárazanyagot elkevertem, kikevertem a tojásokat a cukorral és a vajjal, majd összeöntöttem a kettőt és homogén masszává kavartam. 

12 lyukas muffinsütőt kibéleltem papírkapszlikkal, a tészta 2/3 részét belekanalaztam, majd a maradékhoz hozzáadtam a kakaóport és a 10 ml folyadékot jól kikavartam, a sárga tészta tetejére tettem és 180 fokon kb. 25-30 perc (tűpróba) alatt készre sütöttem. 





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.