2014. május 7., szerda

Paradicsomos cukkinis spagetti

Paradicsomos cukkinis spagetti

Ez a vacsora úgy készült, hogy csak úgy vettem a zöldségesnél két szép zsenge cukkinit…mert olyan szépek voltak...és szeretem is.....és egy nagy doboz gombát, mert a férjemnek gombapörkölt volt betervezve…..volt itthon új répa, de az hamar tönkremegy, ezt megelőzve gondoltam kezdjünk ezekkel valamit. Hát ez lett belőle….

Hozzávalók:

  • ·        25 dkg GM spagetti (én most Spar Free From-ot főztem ki).
  • ·        3 gerezd zúzott fokhagyma
  • ·        fél fej apróra vágott vöröshagyma
  • ·        4 db gomba megtisztítva, apróra vágva
  • ·        2 db új répa tisztítva, kockára vágva
  • ·        1 közepes zsenge cukkini tisztítva apróra vágva
  • ·        1 db paprika mosva apróra vágva
  • ·        2 db paradicsom mosva apróra vágva
  • ·        2 evőkanál paradicsompüré (én ehhez most tubusos Alnatura bio paradicsompürét használtam)
  • ·        só, bors, majoranna, bazsalikom a fűszerezéshez
  • ·        olivaolaj és víz

Az olívaolajban lefonnyasztom a vöröshagymát, hozzáadom a gombát felöntöm vízzel és párolom, kb. 15 percig. Hozzáadom a fokhagymát is, a répát, a cukkinit, a paprikát a paradicsomot, befűszerezem, még öntök alá vizet és majdnem puhára párolom. Amikor már majdnem készen van, beleteszem a paradicsompürét, elkeverem felforralom és kb. 10 percet főzöm még, kevergetve. Ezalatt kifőzöm a spagettit, majd leszűröm letakarva félreteszem.

Ráhalmozom a paradicsomos cukkinit és tálalom. Lehet rá sajtot is reszelni akinek úgy jobb  J Nekem most ugyan volt itthon Violife de már nagyon éhes voltam és nem álltam neki lereszelni 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.