2015. március 18., szerda

Gombapaprikás

Gombapaprikás  



Szeretjük a gombát. 
Rántva, töltve, levesnek és pörköltnek készítve is.
Régen mindig tejföllel sűrítettem be, de mióta diétázom, azt elfelejthettem.
Most végre én is ugyanúgy ettem mint a diéta előtt. :) és nem tejföllel, hanem az Alpro rizstejszínével. 
Barilla gluténmentes tésztát főztem ki hozzá, és abszolút siker volt a család körében, mindenkinek ízlett. 



Hozzávalók: 



  • 500 gramm pucolt, tisztított és apróra vágott csiperke gomba
  • 1 nagyobb fej vöröshagyma
  • 1 kávéskanál majoranna
  • 1 teáskanál zöldpetrezselyem
  • kevés őrölt bors
  • 1 kk ételízesítő (én Szárikát használok)
  • 1 púpos teáskanál pirospaprika
  • 1 dl Alpro Rice Cuisine
  • kevés aszkorbinsav
  • gluténmentes csavart vagy penne tészta (én most Barillát használtam)
A gombát megpucoltam, megmostam, majd kis szeletekre vágtam.
A vöröshagymát hámoztam megmostam, és apróra vágtam. 


Étolajon a hagymát megdinszteltem, rádobtam a gombát, átkevertem és fedő alatt hagytam párolódni. Pár perc alatt kb. a felére esik össze, a gomba.





Vizet ekkor nem tettem még alá, mert sok levet enged, ebben hagytam főni pár percet.
Ezután hozzáadtam a pirospaprikát, a fűszereket, beízesítettem majd fedő alatt puhára főztem. Időnként öntöttem alá kevés vizet, de mindig csak nagyon keveset.

Közben kifőztem a tésztát, leszűrtem és félretettem. 
A rizstejszínbe egy csipetnyi aszkorbinsavat kevertem.



Mikor a gomba megfőtt, már a levét elfőtte és rendes szaft volt alatta, felöntöttem a rizstejszínnel, beforraltam és 1-2 percet még főztem, majd a kifőtt tésztával tálaltam. 

Jó étvágyat! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.