2015. június 20., szombat

Gluténmentes diós-almás kevert süti

Gluténmentes kevert diós-almás süti 





Ennek a sütinek az ötletét a mákos alapja adta, de amiatt, hogy a dió olajosabb, kicsit változtattam rajta, kevesebb a dió, mint a mák a másik receptben, és nincs benne csak 20 ml olaj és több a liszt is.

Nagyon finom, szaftos, könnyű süti lett a végeredmény :) 

A Haas vaníliasodóját főztem fel hozzá, így együtt a kettő príma :) 

Hozzávalók:

  • 15 dkg Mester süteményliszt 
  • 1 tojás - jelen esetben annak megfelelő Loprofin tojáspótló (1 ek por és 5 ek víz)
  • 8 dkg darált dió
  • 10 dkg cukor 
  • 20 ml olaj
  • 150 ml Joya mandulás rizstej
  • 1 jó nagy alma 
  • egy csapott tk szódabikarbóna
  • 1 citrom reszelt héja 
A szárazanyagot elkevertem majd hozzáadtam a reszelt almát.



Utána a Loprofinos vizet és a rizstejet az olajjal elkeverve. Kikevertem. 



Ezt egy sütőpapíros formába öntöttem, és 180 fokra előmelegített sütőben 35-40 perc alatt készre sütöttem. Tűpróbával ellenőriztem.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.