2014. június 28., szombat

Diós-almás muffin tej tojás és gluténmentesen

Diós-almás muffin tej tojás és gluténmentesen




Ezt a finom muffint ajánlom mindenkinek gyorsan megvan, nagyon nagyon finom!! Most csak egy kisebb adagot csináltam, mert csak próbáltam a receptet, de jó lett szerencsére :-) legközelebb dupla adag készül, hogy nekem is jusson....ugyanis megették a fiúk. :-)

Hozzávalók 6 db muffinhoz:


  • 100 gramm Nutri-free Mix Per Dolci liszt
  • 40 gramm Nutri-free Mix Per Pane liszt
  • 85 gramm darált dió
  • 1 közepes alma pucolva reszelve
  • 20 gramm Vitador tejmentes margarin
  • 100 gramm cukor
  • 120 ml víz
  • fél csomag sütőpor
  • egy nagyobb csipet mézes fűszer keverék (ha nincs fahéj is megteszi)
tetejére: apróra vágott dió, és porcukor

A szárazanyagokat összekevertem, a margarint felolvasztottam, az almát pucoltam reszeltem. A lisztkeverékhez adtam a cukrot, az almát, az olvasztott margarint majd hozzáadtam a vizet is, az egészet géppel kikevertem (de kézzel sem tart sokáig) papíros muffinformába kanalaztam, tetejükre kis vágott dió és 180 fokos sütőben 30 perc alatt megsütöttem, középső rácson. 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.