2015. október 26., hétfő

Gluténmentes mini bagettek

Gluténmentes mini bagettek




Kipróbáltam a Gelutén Import Kft. új terméket, az új fejlesztésű Il Pane di Anna kenyérhez való lisztjét, ebből készítettem mini bagetteket így első próbálkozásra, nagyon finom, kifejezetten jó állagú "rugós" kis bagettek sültek ki belőle :)




Az alaprecepthez képest kicsit módosítottam, írom hogyan készült:

Hozzávalók:

  • 250 gramm, azaz egy csomag Il Pane di Anna glutén és tejmentes lisztkeverék
  • 250 ml kézmeleg víz
  • fél mokkáskanál só
  • kicsi cukor az élesztőhöz
  • 12 gramm friss Budafoki élesztő
  • 10 gramm tápiókakeményítő 
  • másfél ek. burgonyapehely
  • 1 evőkanál olaj
Az élesztőt a kicsi cukorral felfuttattam, a lisztet kimértem, a többi szárazanyagot is és összekevertem. Hozzáöntöttem az élesztős vizet, majd géppel egyneművé dagasztattam. Szépen és gyorsan összeállt a tészta. 
Enyhén olajos kézzel 6 db-ra osztottam a tésztát, majd hosszúkásra formáztam. 


Sütőpapíros bagettrácsra helyeztem őket, pici rizslisztet szórtam rájuk, majd 30 fokos sütőben 1 órát kelesztettem. 




Ezután lekentem olajjal a tetejüket és 185 fokon 30-35 perc alatt megsültek. 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.