2016. január 22., péntek

Il Pane di Anna gluténmentes zsemle

Il Pane di Anna gluténmentes zsemle 



Hozzávalók: 
250 gramm Il Pane di anna nyújható kenyérliszt 
1 evőkanál burgonyapehely 
12 gramm friss budafoki élesztő
1 kk cukor
3 gr só
240-250 ml víz (én 250 ml-t tettem bele)
1 kanál olaj 

Az élesztőt a cukros kézmeleg vízben felfuttattam, a sót a lisztet a burgonyapelyhet kikevertem, bele a vizet, keverni kezdtem egy kanál segítségével, majd hozzáadtam az olajat is. 


Homogén masszává kevertem, sűrű nokedlitészta lesz belőle,  majd enyhén olajos kézzel zsemléket formáztam a tésztából. 





30 fokos sütőben kelesztettem 1 órát, lekentem olajjal a tetejüket majd 30 perc alatt 185 fokos sütőben középső rácson készre sütöttem. 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.