2016. április 26., kedd

Málnás pohárkrém

Málnás pohárkrém
(glutén tej és tojásmentes recept)



Kipróbáltam málnával és saját sütésű babapiskótával is a pohárkrémet, nagyon finom lett :) 

Hozzávalók: 
Az eperzseléhez:
  • 30 dkg málna
  • 3 csapott ek cukor, vagy ízlés szerint 
Elkészítés:
A málnát megmostam, és a cukorral felfőztem, majd egy nagyobb lyukú szűrőn átpasszíroztam, hogy a magok ne kerüljenek a zselébe. Ezután félretettem. 
100-100 ml tejet kimértem két kis tálba, belemértem a cukrot és a pudingporokat. Kikevertem alaposan, közben két edényben 400-400 ml tejet felforraltam. Beleöntöttem külön-külön a pudingporokat és a szokásos módon pudingot főztem.





Az előkészített négy desszertespohár aljába beletettem a málnazselét, arra rákanalaztam a vaníliapudingot. Erre az apróra tört babapiskótát, majd a puncspudingot. A tetejére még egy kis málna került és babapiskóta is díszítésként.


Kicsit vártam hogy hűljön, ezután hűtőbe tettem, kb. 2 óra alatt nagyon jól összeérnek az ízek, ezután tálaltam. 

Nagyon jól lepuhul a piskóta is a pohárkrémben, isteni finom :) 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.