2015. december 12., szombat

Gluténmentes keksz

Gluténmentes keksz
(glutén laktóz és tojásmentes)




Hozzávalók:


  • 300 gramm Il  Pane di Anna Dolci süteményliszt 
  • 25 dkg LIGA margarin
  • 1 púpos ek. laktózmentes tejföl (kb. 70 ml)
  • 60 gramm porcukor
  • reszelt citromhéj
  • csipet só

A forgatáshoz: két kanál porcukor és egy cs. vaníliáscukor

Elkészítés:

A lisztet a porcukorral citromhéjjal, csipet sóval és a LIGA-val dagasztatni kezdtem, mikor már jól elkeverte a gép, akkor adtam csak hozzá a tejfölt. Kézzel, kevés rizslisztet hozzáadva egyneműre dagasztottam, majd hűtőbe tettem 15 percre.

Enyhén rizslisztezett nyújtólapon kinyújtottam és kiszúrtam a tésztát. 



175 fokos sütőben 10 percet sütöttem. 

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.