2015. július 31., péntek

Gofri gluténmentesen tej tojás nélkül

Gofri gluténmentesen tej tojás nélkül 




Engem is elért, a gofri-láz, a LIDL-ben jártam és beugrott a kosaramba egy sütő :) 
Még búzásban, tojással sem csináltam sosem, nemhogy mentesen, de gondoltam akkor itt az idő,  ki kell próbálni. :) 






Nem is nagyon gondolkoztam, hogy mit használjak, rögtön a Mester Család palacsintapora ugrott be, hogy az tuti jó lesz hozzá és nem is csalódtam, tökéletes lett vele. :) 

A fiúk, ahogy sütöttem úgy vitték el a tányérról, egy darab sem maradt, a fotózáshoz is csak 3-at épp megmentettem arra a kis időre. 

Írom a receptet: 

Hozzávalók: 

  • 200 gr Mester palacsinta por, 
  • 1 csapott ek. vaniliás cukor, 
  • pici reszelt citromhéj, 
  • 2 dl szódavíz, 
  • 1 dl rizstej (The Bridge)  
A kenéshez kevés kókuszolaj
Mellé: Alnaviva csokikrém (tej és gm), házi eperlekvár, vagy puding :) 

A gofrisütőt gyengén ecsettel kiolajoztam és belekanalaztam a tésztát. kb. 3 perc alatt sültek meg. 





😊 tejmentes csokikrémet bontottam ki hozzá és saját készítésű eperlekvárt 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.