2015. július 1., szerda

Hurrá nyaralunk! - Spirit Hotel Sárvár

Hurrá nyaralunk! - Spirit Hotel Sárvár 



Egy kissé rendhagyó a blogbejegyzés, mert a következő képeken látható ételeket, desszerteket nem én készítettem.

Amiért úgy döntöttem, hogy megírom ezt a bejegyzést, az, hogy mindenképpen szerettem volna megmutatni, ételallergiásként is milyen finomságokat ehettem abban a pár napban, amíg Sárváron pihentünk. 



2011-ben jártunk először a szállodában, mindig a nyári, kissé csendesebb és pénztárca-barátabb időszakot választjuk. Akkor még nem figyeltem, vannak -e mentes ételek, "csak" laktózérzékenyként egyszerűen hanyagoltam a tejet és azokat az ételeket, amit tejesnek véltem, a habos süteményeket pl. de mindig minden főétel már akkor is nagyon ízlett. Tartalmas levesek, finom húsételek, mindig találtam kedvemre valót. 

A tavalyi foglalásunkkor már jeleztem a problémámat, és már a visszaigazolásban ígéretet kaptam arra, hogy figyelni fognak rá. 

Amikor megérkeztünk, az első vacsoránál a szobaszámot bemondva az étteremfőnök rögtön mondta, hogy akkor Ön akinek tej tojás gluténmentes diétát kell tartania. Tudta! Nem kellett szólnom, készültek rá. Ez már önmagában örömmel töltött el, mert aki ezzel együtt él, tudja milyen jó érzés, hogy nem kell mindig magyarázkodni. 

Levessel mindig készültek külön, főételt választhattam a svédasztalról is mert korrekt piktogramos jelzésekkel el van látva, de jelezték hogy kérésre bármit elkészítenek ha nem találok kedvemre valót. Találtam :) mindig :) Desszertekkel pedig szintén készültek külön.


Idén minden este készültek levessel, külön főétellel, és desszerttel. Nagyon nagy örömmel és egyben nyugalommal töltött el, itt nem teher egy allergiás vagy gluténérzékeny vendég. Szívvel, örömmel készítik az ételt. 

Én főleg csirkét és halat ettem, húsételként, de ha mást kérek, elkészítették volna azt is.

Reggelinél is minden alkalommal tudtam választani, kétféle gluténmentes kenyér közül lehetett választani, az egyik a Schar barna kenyere a másik szerintem (nem kérdeztem meg) házi sütésű csupa magvas kenyér volt. Ugyan kenyeret vittem magammal, a Nutri-free Panfette Integrale szeletelt kenyerét, a kosárba kitett Schar is mindig elfogyott :) a többi vendégnek is ízlett :)  

Általában mini bécsi virslit, lecsót és grill zöldségeket választottam, vagy finom házi lekvárt, gyümölcsöt, sonkát, szalámit vagy bacont. 
A kávé mellé kérésre rizstejet kaptam. :) de a választékban van zab és szójatej valamint mandulatej is. 

Ebédet mindig a medencetérben lévő étteremben ettünk, ott is nagyon finom ételeket kaptam, általában rizzsel mert azt szeretem :) 

Esténként pedig a már említett leves, főétel és desszert. 

A desszertek egy kivétellel mind kizárólag maglisztből és gyümölcsökből készültek, mandulalisztet használtak. :) 

6 napot töltöttünk el a hotelben és soha még egy kis "hasfájásom" sem volt, semmi tünet. 

Ezúton is szeretném megköszönni még egyszer a gondoskodásukat és odafigyelésüket és az ötcsillagos kiszolgálást! :) 

És most jöjjenek a képek :) Csak a mobilom állt rendelkezésre és az étteremben félhomály van ezért a minőségük nem a legjobb, de azért igyekeztem :) Nincs mindenről fotó, nem mindig volt nálam a telefonom. 

A piktogramos jelzéssel ellátott svédasztalos büfé reggeli: (a vacsoránál is megvannak a jelzések)









Reggeli






Ebéd: 





Vacsora főételek:





desszertek: 













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.