2015. július 28., kedd

Schar Mix It zsemle és kifli

Schar Mix It zsemle és kifli







Schar Mix It zsemle és kifli 😊 készült ma nálam, mert többen is kerestetek kukoricamentes pékárut. Ez az 😊


Hozzávalók: 

  • 285 gr Schar Mix It glutén és kukoricamentes lisztkeverék, 
  • 13 gr friss Budafoki élesztő, 
  • 1 kockacukor, 
  • 6 gr só, 
  • 200 ml víz, 
  • 3 gr utifűmaghéj, 
  • 1 kanál olaj, 
  • 10 gr tápiókakeményítő, 
  • 1 ek. burgonyapehely. 


Az élesztőt felfuttattam a kéz meleg vízben a cukorral. Addig kikevertem a szárazanyagot. Összeöntöttem, bele az olajat is és géppel bedagasztattam. 




A keverőedényben 30 percet kelesztettem letakarva, majd rizslisztes nyújtólapon átdagasztottam. 
Gombócokat formáltam zsemlének és egy gombócot kinyújtottam feltekertem és kiflivé formáztam. Nehéz volt mert nagyon meleg van és extra gyorsan kel a tészta.



😊de sikerült. Lehet finomítani a recepten meg talán hogy könyebben lehessen vele bánni de ízre állaga tökéletes. 😊
Formázás után csak annyit állt míg a sütő bemelegedett 185 fokra leolajoztam, leszórtam és 30 perc alatt készre sütöttem. Jó étvágyat! 














smile hangulatjel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.