2015. július 3., péntek

Bounty

Bounty 

Az alábbi receptet Betti blogján találtam.
Én növényi tejet használtam, és nem vajat, nem margarint, hanem kókuszzsírt, valamint cukrot tettem bele, és rögtön dupla adaggal indítottam :) 











Hozzávalók: 

  • 2 dl Joya kókusz-rizs növényi tej
  • 8 dkg cukor
  • 1,5 evőkanál kókuszzsír (folyékony állapotú)
  • 2 evőkanál Naturbit rizsdara
  • 12 dkg kókuszreszelék
  • 2 tábla étcsoki, pár csepp kókuszolaj hozzá 


A növényi tejet felforraltam, hozzáadtam a kókuszolajat, majd beleöntöttem a cukrot, kókuszreszeléket és rizsdarát, 1-2 percig kevergettem, majd elzártam a gázt és félretettem. Egy edényben 20 percig hagytam, majd betettem a hűtőbe. 



Mikor már kihűlt, kis gombócokat formáztam és egy alufóliával kibélelt dobozba tettem őket, lefedtem és a fagyasztóba tettem 25 percre.



Ezalatt a két tábla csokit vízgőz felett pár csepp olajjal felolvasztottam.



Amikor már langyos-meleg volt a csoki bevontam vele a golyókat megszórtam kókuszreszelékkel és visszatettem a fagyasztóba még egy rövid időre. 




Utána rendes hűtőben tároljuk. 











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.