2015. július 28., kedd

Schar Mix It vágott zsemle

Schar Mix It vágott zsemle




Hozzávalók: 

  • 285 gr Schar Mix It glutén és kukoricamentes lisztkeverék, 
  • 13 gr friss Budafoki élesztő, 
  • 1 kockacukor, 
  • 6 gr só, 
  • 200 ml víz, 
  • 3 gr utifűmaghéj, 
  • 1 kanál olaj, 
  • 10 gr tápiókakeményítő, 
  • 1 ek. burgonyapehely. 


Az élesztőt felfuttattam a kéz meleg vízben a cukorral. Addig kikevertem a szárazanyagot. Összeöntöttem, bele az olajat is és géppel bedagasztattam. A keverőedényben 30 percet kelesztettem letakarva, majd rizslisztes nyújtólapon átdagasztottam. Gombócokat formáltam zsemlének, leolajoztam és leszórtam szezámmaggal. 185 fokra előmelegített sütőbe tettem és közvetlen előtte bevágtam a tetejüket. 30 percig sütöttem alsó-felső sütéssel. 











😊de sikerült. Lehet finomítani a recepten meg talán hogy könyebben lehessen vele bánni de ízre állaga tökéletes. 😊


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.