2015. szeptember 25., péntek

Almás-fahéjas palacsinta glutén tej és tojásmentesen

Almás-fahéjas palacsinta glutén tej és tojásmentesen 

Almás-fahéjas palacsintát készítettem, itt az esős ősz, ennek van most ideje :) 
A jól bevált palacsintatésztát nem módosítottam, csak hozzáadtam az almát és a fahéjat.







Hozzávalók:
  • 250 gr Mester palacsintapor
  • 1 csapott ek cukor csipetnyi vaníliával
  • 3 dl szódavíz
  • 3 dl The Bridge rizstej vagy Joya mandulás rizstej (én most ezt használtam)
  • pici reszelt citromhéj
  • két nagy alma reszelve
  • egy nagyobb csipet fahéj
  • a kenéshez kókuszolaj
A szárazanyagot kikeverem, a vizet a rizstejjel összekeverem, és a lisztes keveréket apránként hozzáadom. Csomómentesre keverem, majd hozzáadom a reszelt almát és a fahéjat. Keverek rajta egyet és állni hagyom. Kb. 5 percet, addig sűrűsödik kicsit a tészta is. Ha szükséges lehet kicsi ásványvízzel higítani, de nem  feltétlenül szükséges. 




A palacsintasütőt kókuszolajos ecsettel átkenem, majd kisütöm benne a palacsintákat.








Nem is töltöttem, csak leszórtam kevés porcukorral, nagyon finom lett :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.