2016. március 10., csütörtök

Meggyes joghurtos süti

Meggyes joghurtos süti
(gluténmentes, laktózmentes)




A nemrégiben feltett kevert sütimet sütöttem újra most meggyet is tettem bele és más liszttel készült. 

Hozzávalók egy közepes tepsihez:
  • 3 joghurtos pohár Il Pane di Anna dolci sütiliszt
  • fél cs.  sütőpor (eredetileg egy csomagot ír a recept, de a lisztben van szódabikarbóna)
  • 1 db laktózmentes joghurt (250 grammosat használtam, ALDI-ból)
  • 2 joghurtos pohár cukor (na én másfél pohárral tettem)
  • 1 joghurtos pohár olaj (ebből kb. 2/3 pohárnyit tettem)
  • 1 kanál kakaó és 1-2 kanál lm tej
  • 3 nagy vagy 4 közepes tojás
  • meggy lecsöpögtetve és kevés zsemlemorzsa
Elkészítése:
A joghurtot egy tálba öntöm, kimérem és beleteszem az olajat is. Alaposan elkeverem. Kimérem a cukrot, azt is belekeverem. Aztán a lisztet és a sütőport egy másik tálba kimérem és összekeverem.
A tojásokat megmosom, felütöm és hozzáöntöm a joghurtos keverékhez. Egy habverővel alaposan kikeverem. Majd apránként hozzáadom a lisztet is, és jól kikeverem. A massza kétharmadát egy sütőpapíros tepsibe öntöm, majd a maradékhoz hozzáteszek egy-két kanál tejet és a kakaóport. Kikeverem és ráöntöm a másik tésztára. 


Egy villával széthúzkodom a meggyet belemártom a zsemlemorzsába és a süti tetejére teszem majd 180 fokra előmelegített sütőbe teszem 35 percre.


 Középső rácson sütöm. 
Tűpróbával ellenőrzöm. 
Kihűlés után szeletelem. Kevés porcukorral meghintem a tetejét.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.